Hoppning!

Hej hopp i höstmörkret!
Solen har endå berikat oss med härliga höstdagar i september eller va säger ni? :) Men några friska hårda vindar och rengrusk har vi tyvärr fått också :( Nu kommer den gråa tråkiga lerperioden till förtvivlan för oss och hästarna
På tisdag tar jag och Anita uppföljning på träckproverna,vi följer SVA övervakningsprogram.
Efter det kommer hästar som behöver att avmaskas. Sedan mockas samtliga hagar ur och hästarna flyttar till sina back-up hagar tills snön och kylan kommer. 
 
Helgen 21-23 september hade vi hoppkurs på Kalvsvik för Caroline Wibe. Jag var där på lördagen och kikade på gymnastikhoppningen. Oj va duktiga hästar och ryttare var, jag blev själv så sugen på att hoppa igen :) Roliga och nyttiga moment tränandes. Härlig gymnastikdag ;)
 
Gustav skrittar fram Serra och Dream inför hoppning
 
Lord och Saida
 
Malin och Dream
 
Samling :)
Dan och Ian
 
Madde och Macka skrittar fram :)
 
Mer hoppnings nyheter! ;) Igår lördag var Hanna och Pontus ute och tävla pay and jump borta på Högsta. Så duktiga!
Hanna och Pontus
 
Shiiihuuu
 
Nya hyresgäster har anlänt ;)
Vi vill hälsa Lotta och hennes sto Lilla O varmt välkomna till Kalvsvik! Lilla O kommer flytta granne med Casano, kanske ett nytt kärlekspar i stallet? 
Tyvärr hade jag ingen bild på Lilla O till det här inlägget, men det kommer framöver.
 
Har du och din häst vart ute på tävling? Jag vill gärna skriva om er på bloggen. Maila mig bilder och info: [email protected]
 
 
Här kommer lite härliga höstbilder från gården :)
 
Annika vart omtyckte av Nasse, Ebba, Wazze och Devil
 
Tomas och Jelle gör lite trix ;)
 
Monica piffar upp utsidan på fikastugan :)
 
Prinsessan Miss Lucille fick besök av frisör Emma..
 
Vackert resultat ;)
 
Vackra Jitske mumsar lunch
 
Vackra pojkar morgon myser :)
 
David tar paus ifrån grävandet :)
 
Sötaste Lovis och fina Oliwer!
 
Lovis ska ha kvällsmöte med alla hundpolare, men undrar vart alla är?
 
Anita och Wazze
 
Kalvsviks egna önskebrunn ;)
 
Finaste Litter har haft ett dressyrpass :)
 
En härlig morgon
 
Må så gott!
 
Carro 2012-09-30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0