Frosten...

Första frosten har nu kommit, första halkan var på besök, löven blir färg-glada och pryder marken vackert! Hösten fortsätter med andra ord ;)

Hos oss på gården har vi nu möblerat in hästarna i sina back up hagar....inte alls så jätte populärt hos pållarna.
Den här back up tiden bjuder varje häst på något speciellt från sig ... extra gulligt bus...gärna busa charmigt med personalen ;) Vi får oss många goa skratt i personalen för era små bus ;)
Först ut för back up bus var humor killen Fabian.... han gick hela vägen hem från hagen, Carro vallade in honom...allt går lugnt till...Fabian bestämmer vid tunneln att nu orkar jag inte gå med Carro så han springer några meter...sen så fort jag närmar mig för nära så springer han lite till låter inte som det är så svårt att få tag i honom...men de är det...går jag lagom bakom honom går han fint hela vägen till stallet... Han bjuder på mkt roligt denna herre! :)

15 oktober hade vi träningstävling i lag, den här gången var det i Disiplinen : Caprilli! Team Lövhagen tog hem segern denna fantastiska dag. Grattis Lövhagen!
Här e några kort jag hann knäppa emellan alla tävlanden :)

Fina Zebbe :)












Tack alla för en rolig dag tillsammans!

5 November kommer vi ha en Maskeradhoppning, första start beräknas gå kl 11. Vi hoppas på en farfylld dag! Välkomna !

Tyvärr fick jag inte med en intervju till detta inlägg. Jag återkommer med en dubbel nästa gång ;) Lite bilder ifrån oss avslutar vi med!

Vår Goa Emmy har fyllt 20 år, såklart vart hon grattad av Kalvsviks gänget, här hjälper Dennis henne att öppna paket :) söta!


Grabbarna bus  :)


Mistral


Flippan måste godkänna morgon höet


Tomas och Mango



Oliwer har beställt motion av personalen :)


Morgon mys i hagen!


Fina Karuso!


Jenny glömde bort sin kvällsfodring, dagen efter kom hon i ny hårfärg (Blodin så fin ) och hade med sig tårta till Anita och Roffe :)


Roffe ville inte vara sämre han, så även han tog på sig en peruk :)


Stallets Konung, Jelle P med sin Mamma Anita!


CARRO 2011-10-23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0