Härliga Vinterland

Vinterlandet fortsätter att ligga kvar över Kalvsvik,äntligen har kylan kommit! Tycker hästarna....som nu äntligen får komma ut i sina större hagar! Det blir verkligen glädje på många kan vi i personalen intyga. hihi
Den gladaste jag fått ta ut är nog Gianini, han gick med tydliga steg ut genom stallet, första hagen passerar vi, ögonen lyser lycka(äntligen slapp jag den hagen), andra hagen han gått i passerar vi(shiihu har dom äntligen förstått mina protester?), nu ökar han takten, han vet om, wiiiehuuu vilket glädjeskutt han fick när han äntligen fick komma i sin stooora hage. Man blir så glad i sig själv att se hästarna leva ut sin lycka!

Vintern kom ordetligt i helgen, Roffe har varit flitig och plogat, plogat och plogat!
Även Lage har plogat terrängslingan så fint här i veckan, så nu kan vi rida i den härliga snön runt slingan och njuta! Ni är så duktiga och gör så fint för oss alla på gården!

Vi fortsätter med lite underbara bilder från Vinter- Kalvsvik!

Mango och Roffe på väg ut till hagen!



Jelle P med Mamma Anita!


Vackra Zebbe myser i hagen!


Bentley har fått lite fint vinterskägg, visst e han söt?!!



Karuso fick oxå lite skägg, lika söt han med!



En söt tjej i hagen! Parma H


Severino vart bjuden på mitt päron....




MUMS!!!!


Mango står och väntar på att få åka iväg och få nya skor!


Winston godkänner Lunchen ;)



Vackra Donna Bionda!


Vinterland! :)


David har precis gett klart Lunch till hästarna!


Våra årliga renar är på plats! :) Men vart är Tomten? ;)



Min "lilla" Wazze bus!


Skrållan och Min Devil!


Lunchtime! Anita Roffe och jag (Carro)


Snö snö mera snö.... ;)


CARRO 2010-11-29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0