Februari...

Är det bara jag som fått lite vårkänslor? Snön börjar sakta smälta bort ...våren är på väg...strax :) Jag vågar väl inte skriva det, förra året bjöd ju på en extremt lång vinter. Men visst har det varit härligt?
Jag måste be om ursäkt för min dåliga uppdatering här , jag hoppas snart vara tillbaka på full tid i stallet, men det kommer ta ett tag till! Hoppas ni orkar hålla ut, när jag kommer tillbaka blir det mer bloggning!
Helt borta har jag endå inte varit, det är ju en del av min rehablitering djuren och människorna på Kalvsvik :) Så några fika pauser har det blivit sista månaden. Kristallkronan i fikarummet har fått fint sällskap av ett fint bord som Roffe gjort och ny kaffemaskin har vi fått, nu blir det fikamaraton igen på Kalvsvik :) Tack Anita och Roffe!

Kalvsviks nya fikabord :) Tack Roffe!


Fikamarathon är igång igen :)


Kommande aktivitet på Kalvsvik är 9-10 mars då det blir hopp/markarbetes helg för Caroline Wibe. Välkomna ni med ridhuskort att anmäla er! För er som inte vill delta är ni såklart varmt välkomna ut och titta!

Jag träffade Anna Nordin på Kalvsvik och en tråkig nyhet är att dom missade platsen till Paralympic för deras lag :(
Nu finns 3 platser kvar för individuella ryttare, håll tummarna nu för Sverige får åka!

Vi har nu börjat annonsera ut för vårat sommarbete 2012. Vill din häst ha en skön semester på Kalvsvik, kontakta Caroline alt. Anita för att boka en plats. Caroline mail: [email protected], Anita mail: [email protected]
Chaplin och Pontus på bete 2011 :)


Tycker du att motorvägen tystnat ner på baksidan? Inget vi ledsena över, eller hur?! Bullerplanket sitter äntligen på plats 110 meter. Nu kan vi njuta ännu mer på vår fina gård ;) Tack Anita och Roffe än en gång för denna kanon satsning!

Bullerplanket


Kira och Dream sover extra gott nu på nätterna ;)!


Här följer lite bilder:

En riktigt kylig morgon, träder otroligt fina konstverk fram på våra fönster :)


Andreas och lilla Nasse :)


Winston mumsar morgon hö :)


Oliwer och hans medryttare Kattis :)


Dream och Klara


Bentley och Freeman


Titut, här e fina Kira :)


Kim skottar :)


Fina Lucille :)


Serra söt :)


Jelle P får nya snygga skor ;) Vilken lyx å få 4 par skor så ofta som hästar får , eller hur?!


Vintervy över ridbanan


CARRO 2012-02-22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0