Pröva på WE, Kalvsvikskomittén, Vårplaneringen och Jelle blir bara bättre!

Halloj Läsare!
Vilken härlig start vi haft på vårterminen och va mycket roliga aktiviteter vi har att se framemot.

Till helgen har Anna Nordin pröva på kurs i WE, söndag 23 Januari.
Tider kommer sitta upp i stallet i slutet på veckan. Anna har tränat och tävlar WE med sin häst Gianini, i höstas var dom  i Italien och tävlade EM!
Om du inte kan vara med att deltaga med häst kan jag rekomendera att titta på WE i helgen, det är otroligt varierande och framförallt roligt för hästarna!

I februari kommer vi att ha programridning ,träningstävling och tömköringsträning. Fler roliga aktiviteter i vår är träningshopptävling, långritt med fika i vårgrönskan, träningshopptävling på gräsbana och Kalvsviksdagen.

Kalvsviksdagen vill jag ni redan nu bokar i, 4 Juni!
Vi utsåg en Kalvsvikskomitté vid vårplaneringen: Anita Fornander, Linn Eriksson, Madeleine Gundler och jag Caroline Johansson.
Vi träffades 16 Januari för första mötet och planeringen av Kalvsviksdagen. För att göra er alla lite mer nyfikna så tänker jag inte offetlig-göra programmet för denna dag ännu. Vi har nu bestämt vilka olika uppvisningar som ska vara denna dag. Vi hoppas ni är flera i vårat stall som redan nu bokar in denna dag och vill ställa upp som funktionärer,publik, det kommer behövas och uppskattas! Mer info om Kalvsviksdagen kommer inom kort. Håll ut!

Igår Tisdag åkte Anita, jag, Devil och Jelle till Brunmåla för återbesök med Jelle!
Lika glada som vi kom dit, lika glada var vi när vi åkte hem, eller vi va ännu mer glada på hemresan ;). Vetrinären såg en stor och tydlig förändring på honom. Nu ska Anita fortsätta bygga upp musklerna och öka arbetspassen, JIPPIII!!!! ÄNTLIGEN!

Här kommer lite bilder från veckan :

Vackra Dacorda!


Grabbarna Grus! :)


Min "lilla" Wazze hjälper oss att Luncha hästarna!


Andreas och Dennis!


Jelle P och Anita, precis anlänt till Brunmåla!



Carro 2011-01-19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0