Härliga Leriga Höst!

Nja vi kan väl kanske inte säga att lerperioden är trevlig! Tyvärr är den nu här!
I tisdags fick våra hästar flytta in i back up hagarna.
Jag tror nog hästarna längtar tillbaka till sommaren som vi människor. Vissa av hästarna njuter verkligen, nu kan dom ju få göra fina lerinpackningar.
Det finns faktist tävling bland vissa hästar, vem lyckas göra sig minst lik en häst!
Kanske inte sådär jätte populärt hos deras ägare. Litter Anitas häst nog ingen lyckats vinna över ännu, han är expert på detta! Då är han enligt Anita inte hennes häst, utan Carros häst hihi!

Lilla Lucille var på återbesök hos Stav hästklinik, och har nu äntligen fått två framskor och ska vänjas in att gå ute i hage igen. Det har denna vecka börjat några timmar i sjukhage.
Hon är så glad att äntligen få komma ut. Snart får Serra och hon busa runt igen hoppas vi!

Ridhustaket är på fredag ÄNTLIGEN klart! Hurra! Takarbetarna har väntat på sista matrialet, så torsdag och fredag gör dom sista lilla biten som är kvar! Tack för allt överseende med detta!

Tyvärr har min kamera blivit bortrövad, så kan inte erbjuda några bilder. Anita och Roffe är så snälla så jag får låna deras kamera, nästa inlägg blir fullt med nya bilder, det lovar jag!

 Må så gott och försök att inte bli allt för bittra på era underbart söta leriga hästar!

Carro 2010-11-03

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0